Краснопільська громада
Сумська область, Сумський район

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ СІМ’Ї ЗАГИБЛОГО

Дата: 06.03.2023 09:37
Кількість переглядів: 182

За рахунок коштів обласного бюджету сім’ям загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих внаслідок поранення, контузії, каліцтва, захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, під час безпосередньої участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, у забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які зареєстровані в Сумській області виплачується одноразова матеріальна допомога.

До членів сім’ї постраждалого належать: дружина (чоловік), неповнолітні діти, батьки, а також особи, які на час загибелі (смерті) зазначених осіб перебували на їх утриманні. (До осіб, які перебували на утриманні, належать члени сім’ї, які не мали власних доходів або доходи яких не перевищували величину прожиткового мінімуму для осіб відповідно до їх належності до основних соціальних і демографічних груп населення).

Матеріальна допомога виплачується одноразово в розмірі 25 000 гривень, рівними частинами кожному члену сім’ї постраждалого.

Допомога виплачується одному із членів сім’ї постраждалого за умови надання письмової згоди у довільній формі про виплату допомоги цій особі від інших членів сім’ї загиблої особи (далі – уповноважений представник сім'ї).

У разі відсутності згоди членів сім’ї постраждалого щодо уповноваженого представника сім’ї, на банківський рахунок якого буде здійснено виплату допомоги, допомога виплачується рівними частинами кожному члену сім’ї постраждалого, який має на неї право.

Для отримання допомоги уповноважений представник сім’ї звертається до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (м. Суми, Пров. 9 травня, буд. 2) з заявою встановленого зразка, в якій зазначаються реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується допомога та надається комплект документів:

До заяви додаються:

1) копію документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства (з пред’явленням оригіналу);

2) копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

3) копія довідки компетентного органу про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації  в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

4) копії документів, що підтверджує смерть внаслідок участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації  у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

5) копію свідоцтва про смерть;

6) копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про одруження, свідоцтва про народження);

7) письмову згоду про виплату допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;

8) копія контракту добровольця територіальної оборони;

9) копія висновку судово-медичної експертизи;

10) посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або сім’ї загиблого (померлого) Захисника і Захисниці України;

11) копію документу, що підтверджує здійснення поховання одного із членів сім’ї постраждалого;

12) для осіб, які перебували на утриманні ‒ довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

13) довідку про доходи для осіб, які перебували на утриманні;

14) інші документи.

Для отримання більш детальної інформації з питань подання комплекту документів та отримання одноразової матеріальної допомоги звертатися до сільських, селищних, міських рад за місцем реєстрації, до управління соціального захисту населення Сумської районної державної адміністрації та до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної військової адміністрації.

Копії документів надаються з пред’явленням їх оригіналу.

Зверніть увагу!!! При поданні заяви та комплекту документів для отримання одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих (померлих) надається одноразова матеріальна допомога на поховання у розмірі 15 000 гривень.

Для отримання одноразової матеріальної допомоги на поховання сім’ям постраждалих необхідно звернутися протягом одного року з моменту поховання Захисника чи Захисниці України.

Примітка: протягом 10 днів після подання заяви та документів ДСЗН Сумської ОДА призначає допомогу заявнику. Допомога перераховується на банківський рахунок заявника у 5 –ий строк після надходження коштів на рахунок ДСЗН Сумської ОДА.

Якщо виплата одноразової матеріальної допомоги та допомоги на поховання не здійснена в тому році, в якому особа мала на це право, та подала всі необхідні документи, вона отримує таку допомогу за минулий рік протягом наступного бюджетного року.

За рахунок коштів обласного бюджету здійснюється виплата щорічної разової грошової допомоги батькам загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих ветеранів війни, Захисників і Захисниць України.

Допомога виплачується батькам постраждалого одноразово в розмірі 5 000 гривень.

Допомога виплачується матері (батьку) постраждалого за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату допомоги цій особі від іншого з батьків постраждалого (далі – уповноважений представник сім’ї), а у разі смерті одного з батьків постраждалого – копії свідоцтва про його смерть. Письмова згода одного з батьків постраждалого подається особисто або заявником завірена у встановленому законодавством порядку.

У разі відсутності згоди одного з батьків постраждалого щодо уповноваженого представника сім’ї, на банківський рахунок якого буде здійснено виплату допомоги, допомога виплачується рівними частинами кожному із батьків постраждалого, який має на неї право.

Для отримання допомоги уповноважений представник сім’ї або кожен із батьків не пізніше 10 грудня відповідного року подає до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (м. Суми, Пров. 9 травня, буд. 2) заяву встановленого зразка, де зазначаються реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується допомога.

До заяви додаються:

а) копія документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства (з пред’явленням оригіналу);

б) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

в) копію довідки компетентного органу про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

г) копія документа, що підтверджує смерть внаслідок участі у антитерористичній операції (операції Об’єднаних сил) заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

д) копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про народження постраждалого);

е) письмова згода у довільній формі про виплату допомоги уповноваженому представникові сім’ї від одного з батьків постраждалого, а у разі смерті одного з батьків постраждалого – копія свідоцтва про його смерть;

є) копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни.

Для членів сімей осіб, які входили до складу добровольчого формування територіальної громади додається:

1) свідоцтво про смерть (копія);

2) контракт добровольця територіальної оборони (копія);

3) документи про безпосередню участь у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;

4) висновок судово-медичної експертизи.

Копії документів надаються з пред’явленням їх оригіналу.

Письмова згода одного з батьків постраждалого подається особисто або заявником, завірена у встановленому законодавством порядку.

Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації протягом 10-ти днів після подання заяви та документів призначає допомогу заявникові.

Допомога перераховується на банківський рахунок заявника у 5-ти денний строк після надходження коштів на рахунок. Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

За рахунок коштів обласного бюджету надається компенсація ветеранам війни, Захисникам і Захисницям України, членам сімей загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих Захисників і Захисниць України, які пройшли обстеження методом МРТ у розмірі 100% фактичної вартості зазначених послуг. Компенсація за супутні послуги не надається.

Отримувач компенсації звертається до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації з відповідною заявою, в якій зазначаються реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується компенсація.

До заяви додаються:

1) копію паспорта;

2) копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

3) копію довідки компетентного органу про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

4) копію направлення амбулаторного чи стаціонарного хворого на обстеження МРТ (консультативний висновок спеціаліста) після висновку обласного фахівця;

5) оригінал чеку про проведення МРТ із зазначенням фактичної вартості проведеного дослідження;

6) довідку про участь особи у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції (операції Об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) у період її проведення.

7) копії документів, що підтверджує смерть внаслідок участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації  у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

8) для осіб та членів сімей осіб, які входили до складу добровольчого формування територіальної громади:

копія свідоцтва про смерть (для членів сімей постраждалого); копія контракту добровольця територіальної оборони;

копія документа про безпосередню участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;

копія висновку судово-медичної експертизи (для членів сімей постраждалого).

Копії документів надаються з пред’явленням їх оригіналу.

Для підтвердження права на отримання компенсації Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації може перевіряти достовірність наданої інформації щодо встановлення відповідного статусу заявнику, необхідності проходження обстеження методом МРТ, тощо.

Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації протягом 10 днів після отримання заяви та всіх документів, призначає компенсацію заявнику.

Компенсація перераховується на банківський рахунок заявника у п’ятиденний термін після надходження коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

Якщо виплата компенсації не здійснена в тому році, в якому особа мала на це право та подала всі необхідні документи, ця особа отримує таку допомогу за минулий рік протягом наступного бюджетного року.

За рахунок коштів обласного бюджету одному з членів сімей загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих ветеранів війни, Захисників і Захисниць України виплачується компенсація за встановлення пам’ятників та облаштування місць поховання загиблих ветеранів війни, Захисників і Захисниць України (далі – компенсація). Компенсація відшкодовується у разі якщо вартість пам’ятника, його встановлення та облаштування місця поховання не відшкодована в повному обсязі з місцевого бюджету шляхом надання цільової матеріальної допомоги або оплати відповідних матеріалів та послуг.

До членів сім’ї відповідно до цього порядку належать: дружина (чоловік), повнолітні діти, батько, мати.

Виплата компенсації пільговій категорії сімей здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад один раз за місцем реєстрації в Сумській області у разі часткової або повної оплати вартості пам’ятника, його встановлення та облаштування місця поховання власними коштами без подальшої компенсації з місцевого бюджету.

Компенсація встановлюється у розмірі, що одночасно відповідає таким вимогам: 40% від загальної вартості пам’ятника, його встановлення та облаштування місця поховання, не більше фактично витрачених коштів пільговою категорією сімей та не більше 12 000 гривень.

Для отримання зазначеної компенсації заявники подають до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації, міської ради заяву довільної форми, в якій зазначається про отримання (неотримання) відшкодування з місцевих бюджетів та письмова згода на обробку персональних даних.

До заяви додаються:

а) копія паспорта заявника;

б) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

в) копія посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни або члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України;

г) копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про одруження, свідоцтва про народження);

д) документи, що підтверджують вартість виготовлення пам’ятника, його встановлення, вартість матеріалів та робіт, необхідних на облаштування місця поховання;

е) реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься компенсація.
Копії документів надаються з пред’явленням їх оригіналу.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад отримують від уповноважених органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування інформацію про відшкодування (невідшкодування) вартості пам’ятника, його встановлення та облаштування місця поховання, а також можуть перевіряти достовірність наданої інформації щодо встановлення відповідного статусу заявнику, вартості матеріалів та робіт, тощо.

За рахунок коштів обласного бюджету здійснюються компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування в Сумській області. Така компенсація передбачена перевізникам для забезпечення перевезення членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, які мають статус відповідно пункту 1 статті 10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України статті 10̍' ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Пільгові квитки на автобусний рейс продаються громадянам вищезгаданої пільгової категорій, через мережу автобусних станцій та водіями автобусів при здійсненні посадки пасажира поза межами автобусної станції.

Продаж пільгових квитків здійснюється на підставі пред’явленого громадянином посвідчення (для добровольців і дітей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України та інших ветеранів війни, віком до 16 років надається довідка).  

За рахунок коштів обласного бюджету передбачена виплата компенсації готівкою на придбання твердого палива сім’ям загиблих Захисників і Захисниць України, сім’ям загиблих учасників антитерористичної операції (Операції Об’єднаних сил), особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій на територіях інших держав (воїнам-інтернаціоналістам) та сім’ям загиблих учасників бойових дій на територіях інших держав, які мешкають у Сумській області та сім’ї учасників бойових дій АТО/ООС та сім’ям Захисників і Захисниць України, які є членами сімей, які отримують допомогу відповідно до ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» станом на 1 число місяця, в якому надійшло звернення.

Здійснюється вона один раз на рік на домогосподарство за місцем реєстрації за умови фактичного проживання у разі, коли житлове приміщення не забезпечене електро-, тепло- або газопостачанням для опалення.

Сума компенсації становить 3200 грн.

Для того, щоб отримати зазначену виплату заявнику необхідно звернутися до сільської, селищної, міської ради, за місцем реєстрації з заявою довільної форми та письмовою згодою на обробку персональних даних.

До заяви додаються:

а) копія паспорта заявника;

б) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

в) довідка про те, що житлове приміщення забезпечується опаленням із застосуванням твердого палива та не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення;

г) копію довідки компетентного органу про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

д) довідка про склад сім’ї з місця реєстрації (фактичного) місця проживання;

е) копія посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України;

є) реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься компенсація.

За рахунок коштів державного бюджету

Санаторно-курортне оздоровлення:

Відповідно ПКМУ від 31.03.2015 № 200 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб санаторно-курортним лікуванням» (зі змінами) члени сімей загиблих (померлих) забезпечуються санаторно-курортним лікуванням не частіше ніж один раз на два роки строком на 21 день та мають право вільного вибору санаторно-курортного закладу відповідного профілю лікування, путівки до якого оплачуються за рахунок коштів державного бюджету. Направлення на санаторно-курортне лікування відбувається в порядку черговості поданих заяв.

Для одержання путівки Вам необхідно перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Для цього Вам необхідно звернутися до міської, селищної або сільської ради за місцем реєстрації.

Для взяття на облік необхідно подати:

заяву встановленого зразка;

ксерокопію паспорта (1,2 та 11 сторінки);

ксерокопію довідки про присвоєння реєстраційного номера, облікової картки платника податків, (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера, облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної  податкової служби і мають відмітку у паспорті, враховуються серія та номер паспорта);

медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о;

копію відповідного посвідчення (посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого), копію документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) особи в антитерористичній операції чи заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації  проти України;

Під час подання копій документів, передбачених абзацом першим цього пункту, особи надають їх оригінали для огляду.

Професійна адаптація:

Відповідно ПКМУ від 21.06.2017 № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності» (зі змінами) члени сімей загиблих (померлих) мають право отримати послугу з професійної адаптації.

Для отримання послуг з професійної адаптації Вам необхідно письмово звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування) із заявою за встановленою формою.

До заяви додаються:

ксерокопію паспорта (1,2 та 11 сторінки), ксерокопію довідки про присвоєння реєстраційного номера, облікової картки платника податків, (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера, облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної  податкової служби і мають відмітку у паспорті, враховуються серія та номер паспорта), копія посвідчення (засвідчена підписом особи), що підтверджує наявність статусу Член сім’ї загиблого;

копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про одруження, свідоцтва про народження).

Під час подання копії посвідчення, передбаченого Порядком, Ви пред’являєте оригінал такого посвідчення.

Орган соціального захисту населення видає особі, яка звернулась, направлення до центру зайнятості на професійну орієнтацію щодо вибору напряму професійного навчання за встановленою формою.

Послуги з професійного навчання надаються особі одноразово в порядку черговості.

За більш детальною інформацією звертатися  до відділу «Центр надання  адміністративних  послуг  Краснопільської селищної ради: (05459)  7-11-90, відділу соціального захисту населення Краснопільської селищної ради: (05459) 7-12-89 або за номером телефону управління соціального захисту населення Сумської районної державної адміністрації: (0542) 65-57-24.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь