ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
З початку опалювального періоду 2017-2018 рр. і до його завершення, теплоенергетичним персоналом інспекції Держенергонагляду у Сумській області здійснювався щоденний моніторинг проходження опалювального періоду в Сумській області та технологічних порушень, що виникли в системах централізованого теплопостачання області.
За час проходження ОП 2017-2018 рр. у Сумській області сталося 4 технологічних порушень в системах централізованого теплопостачання, які класифікуються як відмови, а саме:
- одна відмова - у розподільчих теплових мережах ТОВ "ШП "Харківенергоремонт", Шосткинська ТЕЦ, магістраль ТМ №2, ділянка розподільчої теплової мережі від (ВТ) вузлу теплового 346 до вузлу теплового 348 по вул. Ціолковського в м. Шостка. Найбільша тривалість ліквідації вказаного технологічного порушення склала більше однієї доби (38 годин).
- дві відмови - у внутрішньобудинкових системах опалення у 2-х житлових будинках міста Суми, в тому числі найбільша тривалість ліквідації порушення не перевищувала 1-ї доби по 2-х житлових будинках.
- порив внутрішньобудинкового трубопроводу опалення в житловому будинку № 12 по просп. Шевченка м. Суми. Роботи виконувало ТОВ "КК "Коменерго-Суми".
- порив внутрішньобудинкового трубопроводу опалення в житловому будинку № 35 по вул.Привокзальна. Роботи виконувало ТОВ "КК "ДомКом Суми".
- одна відмова через припинення газопостачання по причині відсутності підтверджених обсягів природного газу на січень місяць 2018 року теплопостачальній організації ТОВ "Шостка-тепло" на котельню по вул. Бульварна, буд. 3. Джерело теплопостачання (котельня) не працювало 24 години 25 хв. Недотоп склав - 51,0 Гкал.
На підставі проведеного аналізу під час проходження ОП 2017-2018 рр. основними причинами порушень теплопостачання соціально важливих споживачів Сумської області є:
- корозійне зношення трубопроводів теплових мереж систем централізованого теплопостачання;
- вплив сторонніх осіб (спеціалізованих організацій області, які забезпечують теплопостачальним організаціям електро-, газо- та водопостачання).
На підставі проведеного аналізу під час проходження ОП 2017-2018 рр. основними причинами порушень теплопостачання соціально важливих споживачів Сумської області є:
- корозійне зношення трубопроводів теплових мереж систем централізованого теплопостачання;
- вплив сторонніх осіб (спеціалізованих організацій області, які забезпечують теплопостачальним організаціям електро-, газо- та водопостачання).
З метою належної та своєчасної підготовки енергопостачальних, енергопередавальних організацій, споживачів теплової та електричної енергії Сумської області до осінньо-зимового періоду 2018-2019 років інспекція Держенергонагляду у Сумській області проводить роботу по посиленню контролю за ходом підготовки суб’єктів господарювання області до сталої роботи в умовах ОЗП 2018-2019 років та пропонує включити представника інспекції до складу районного (міського) штабу з підготовки до ОП та забезпечити контроль планування та виконанням наступних робіт суб’єктами господарювання Вашого району (міста) до початку осінньо-зимового періоду 2018-2019 років:
- ремонт теплових установок і мереж, обладнання електроустановок та мереж;
- проведення на належному рівні навчання персоналу, що обслуговує енергетичні об’єкти;
- приведення схеми електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;
- проведення промивок та гідравлічних випробувань трубопроводів теплових мереж соціально-важливих споживачів та внутрішньо-будинкових систем теплопостачання;
- перевірку пристроїв релейного захисту та автоматики;
- перевірку технічного стану теплових пунктів, елеваторних вузлів, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;
- відновлення теплоізоляції теплових мереж, споруд, інженерних об'єктів та під'їздів житлових будинків;
- перевірку роботи засобів обліку електричної та теплової енергії до роботи в умовах низьких температур.
Окремо рекомендуємо забезпечити контроль за проведенням:
- протиаварійних тренувань з відповідним технічним персоналом суб’єктів господарювання;
- укомплектуванням робочих місць виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;
- перегляду та, за необхідності, внесення змін до Положення про взаємовідносини між споживачами та електропередавальною організацією стосовно оперативного керування електрогосподарством, у тому числі при включенні резервних автономних електростанцій.