Рішення Краснопільської селищної ради Про бюджет Краснопільської селищної територіальної громади на 2024 рік (1851700000) код бюджету
КРАСНОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
Сорокова сесія восьмого скликання
20.12.2023 смт Краснопілля № 1710
Про бюджет Краснопільської
селищної територіальної
громади на 2024 рік
(1851700000)
код бюджету
Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити на 2024 рік:
доходи бюджету селищної територіальної громади у сумі 170 114 975 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету селищної територіальної громади – 169 107 475 гривень та доходи спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади – 1 007 500 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
видатки бюджету селищної територіальної громади у сумі 170 114 975 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету селищної територіальної громади – 168 747 475 гривень та видатки спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади – 1 367 500 гривень;
профіцит за загальним фондом бюджету селищної територіальної громади у сумі 360 000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
дефіцит за спеціальним фондом бюджету селищної територіальної громади у сумі 360 000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
оборотний залишок бюджетних коштів бюджету селищної територіальної громади у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,1 відсотка видатків загального фонду бюджету селищної територіальної громади, визначених цим пунктом;
резервний фонд бюджету селищної територіальної громади у розмірі 260 000 гривень, що становить 0,2 відсотка видатків загального фонду бюджету селищної територіальної громади, визначених цим пунктом.
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
3. Затвердити на 2024 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.
4. Затвердити розподіл витрат бюджету селищної територіальної громади на реалізацію місцевих програм у сумі 27 221 213 гривень згідно з додатком 7 до цього рішення.
5. Установити, що у загальному фонді бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік:
1) до доходів загального фонду бюджету селищної територіальної громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України;
2) джерелом формування у частині фінансування є вільний залишок коштів, визначений у підпункті 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.
6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік:
1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 691, 71 Бюджетного кодексу України, а також субвенції, що передаються з інших бюджетів;
2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України.
7. Визначити на 2024 рік (з урахуванням абзацу чотирнадцятого підпункту 1 пункту 22 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України) відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету селищної територіальної громади видатки загального фонду на:
оплату праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
соціальне забезпечення;
поточні трансферти місцевим бюджетам;
оплату послуг з охорони державних (комунальних) закладів культури;
оплату енергосервісу.
8. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право начальнику Відділу фінансів Краснопільської селищної ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету селищної територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
9. Головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади забезпечити:
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення;
2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:
здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2025 року;
4) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету;
5) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладення договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.
10. Надати право виконавчому комітету Краснопільської селищної ради у 2024 році в період між сесіями:
- вносити зміни до дохідної та видаткової частин бюджету селищної територіальної громади в частині міжбюджетних трансфертів;
- приймати рішення щодо перерозподілу видатків бюджету селищної територіальної громади за програмною класифікацією видатків та кредитування, а також збільшувати видатки розвитку за рахунок зменшення інших видатків з наступним затвердженням селищною радою.
11. Рішення набирає чинності з 01 січня 2024 року.
12. Додатки № 1-3, 5, 7 до цього рішення є його невід’ємною частиною. Додатки 4, 6 до Типової форми рішення «Кредитування місцевого бюджету у 2023році» та «Обсяги капітальних вкладень бюджету громади у розрізі інвестиційних проєктів у 2024 році» відсутні.
13. Краснопільській селищній раді забезпечити опублікування цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України в газеті «Перемога».
14. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально - економічного розвитку та інвестицій відповідно до частини 1 статті 114 Бюджетного кодексу України.
Секретар селищної ради Ірина ЮХТА
Пояснювальна записка до рішення «Про бюджет Краснопільської селищної територіальної громади на 2024 рік»
Бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік сформовано з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного і соціаль-ного розвитку громади, які враховують дії правового режиму воєнного стану, та із застосуванням вимог чинних Податкового і Бюджетного кодексів України, та інших законодавчих актів, програми економічного і соціального розвитку Краснопільської селищної ради на 2024 рік та галузевих програм.
Інформація про соціально-економічний стан Краснопільської селищної територіальної громади у 2023 році і прогноз розвитку на 2024 рік, покладені в основу дохідної частини бюджету
Діяльність місцевої влади, установ, підприємств та організацій громади всіх сфер діяльності протягом 2023 року була спрямована на виконання пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку, запровадження принципів прозорості та відкритості в управлінні, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах економіки виходячи з можливостей дії воєнного стану.
Головним завданням розвитку громади на 2024 рік є забезпечення динамічного, збалансованого розвитку Краснопільської селищної територіаль-ної громади шляхом забезпечення соціальної та економічної єдності, активізації економічного розвитку всіх галузей господарського комплексу, підтримання обсягів промислового та сільськогосподарського виробництва, малого та середнього бізнесу на сталому рівні в умовах дії воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії проти України.
Інформація про хід виконання бюджету селищної територіальної громади в поточному році
За попередніми розрахунками очікувані надходження власних доходів за підсумками року складуть 143 936,9 тис. гривень (111,4 відсотка до затверд-жених обсягів), що на 9 220,7 тис. гривень (6,8%) більше фактичних надходжень за 2022 рік.
Податку на доходи фізичних осіб (питома вага у власних надходженнях 61,7 відсотка) очікується отримати 88 838,1 тис. гривень, або 106,1 відсотка річного плану, що на 3 297,1 тис. гривень (3,6 %) більше надходжень 2022 року.
Плати за землю, яка займає 19,7 відсотка в загальній сумі доходів прогнозовано надійде 28 303,2 тис. гривень, або 116,6 відсотків до затверд-женого показника, а у порівнянні з минулим роком більше на 1 783,6 тис. гривень (6,7%).
Єдиного податку (11,9 відсотка в загальній сумі власних надходжень) очікується отримати 17 192,4 тис. гривень, що складе 118,9 відсотків річного плану.
В 2023 році планується виконання затверджених планів за всіма джерелами надходжень до бюджету селищної територіальної громади.
В основу розрахунків надходжень загального фонду бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік покладено основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку громади, основні напрямки бюджетної політики, фактичне виконання дохідної частини бюджету, застосування нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів відповідно до норм Бюджетного кодексу України (без врахування податку на доходи фізичних осіб від грошового забезпечення військовослужбовців, періоди дії воєнного стану).
У процесі визначення доходів загального фонду бюджету територіальної громади враховані динаміка та тенденція надходжень податків, зборів, обов’язкових платежів за попередні роки.
Прогнозні надходження доходів загального фонду (власний фінансовий ресурс) бюджету територіальної громади на 2024 рік визначені у сумі 110 671,5 тис. гривень, що на 33 265,4 тис. гривень або на 23,1 відсотків менше очікуваних надходжень за 2023 рік.
Головними бюджетоутворюючими джерелами наповнення бюджету селищної територіальної громади є:
- податок та збір на доходи фізичних осіб, у загальній сумі доходів бюджету 58,6 відсотка складають надходження цього податку, очікується отримати 64 890,0 тис. гривень. При обрахунку очікуваних надходжень податку на доходи фізичних осіб враховано фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2020 - 2022 років та 11 місяців 2023 року, продовження на 2024 рік дії тимчасової норми щодо підвищеного (+ 4%) нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів та без врахування податку на доходи фізичних осіб від грошового забезпечення військовослужбовців.
- плата за землю (19,5 відсотка у загальній сумі надходжень), заплановано отримати 21 145,0 тис. гривень.
- єдиний податок (займає 13,9%) очікується отримати 15 500,0 тис. гривень.
Прогнозний обсяг надходжень рентної плати за використання лісових ресурсів складе 4 500,0 тис. гривень, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 2 140,0 тис. гривень, акцизного податку з виробленого в Україні / ввезеного на митну територію України пального - 1 250,0 тис. гривень, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 716,5 тис. гривень, плати за надання адміністративних послуг – 310,0 тис. гривень, надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном, що перебуває в комунальній власності заплановано у сумі 180,0 тис. гривень, державного мита – 10,0 тис. гривень, інших надходжень –30,0 тис. гривень.
Загальна сума доходів спеціального фонду складає 1 007,5 тис. гривень, із них власні надходження бюджетних установ – 945,5 тис. гривень, екологічний податок – 62,0 тис. гривень.
З державного бюджету до бюджету селищної територіальної громади передбачається отримати освітню субвенцію в сумі 56 344,2 тис. гривень.
З обласного бюджету надійде субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно - ресурсних центрів) – 2 091,8 тис. гривень.
Таким чином, доходну частину бюджету селищної територіальної громади сформовано у загальній сумі 170 115,0 тис. гривень, у тому числі доходи загального фонду складають 169 107,5 тис. гривень, доходи спеціального фонду бюджету – 1 007,5 тис. гривень.
Видатки та кредитування
Видатки по галузях бюджетної сфери заплановані на підставі вимог Бюджетного кодексу України та з урахуванням особливостей складання розрахунків до проєкту бюджету на наступний бюджетний період, доведених листом Міністерства фінансів України від 16.08.2023 № 05110-08-6/22354. Під час складання видаткової частини проекту місцевого бюджету на 2024 рік насамперед має бути враховано потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати і на проведення розрахунків за електричну й теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, які споживають бюджетні установи.
При здійсненні розрахунків видаткової частини бюджету на 2024 рік враховано встановлення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня 2024 року – 7 100 гривень, з 1 квітня – 8 000 гривень на місяць.
Індексацію грошових доходів має бути здійснено в межах фонду оплати праці на 2024 рік (Закон України від 03.07.1991 № 1282-ХІІ «Про індексацію грошових доходів населення»). Обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення має здійснюватися наростаючим підсумком, починаючи з 01 січня 2024 року.
Прожитковий мінімум:
Показники 2024 року, гривень
на одну особу- 2 920;
для дітей віком до 6 років- 2 563;
для дітей віком від 6 до 18 років- 3 196;
для працездатних осіб- 3 028;
для осіб, які втратили працездатність - 2 361.
Таким чином, видаткову частину бюджету селищної територіальної громади в цілому сформовано в сумі 170 115,0 тис. гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету – 168 747,5 тис. гривень, видатки спеціального фонду бюджету – 1 367,5 тис. гривень.
Видатки загального фонду спрямовано на:
державне управління – 26 869,8 тис. гривень (питома вага у видатках загального фонду – 15,9 відсотків), освіту – 89 002,2 тис. гривень (52,7 відсотки), охорону здоров’я – 18 095,0 тис. гривень (10,7 відсотки), соціальний захист та соціальне забезпечення – 7 169,7 тис. гривень (4,2 відсотки), культуру – 9 172,6 тис. гривень (5,4 відсотки), фізичну культуру і спорт – 3 753,1 тис. гривень (2,2 відсотки), житлово-комунальне господарство – 8 278,5 тис. гривень (4,9 відсотки), забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони – 3 424,5 тис. гривень (2,1 відсотки), економічну діяльність – 1 162,0 тис. гривень (0,7 відсотки), інші видатки – 1 820,1 тис. гривень (1,2 відсотки).
Краснопільська селищна рада
На організаційне, інформатично- аналітичне та матеріально -технічне забезпечення діяльності селищної ради у 2024 році передбачено 22 574,5 тис. гривень.
Видатки загального фонду спрямовано на оплату праці з нарахуваннями – 20 046,0 тис. гривень, що становить 89,2 % від загального обсягу видатків, комунальні послуги та енергоносії – 1 038,4 тис. гривень (4,6 % від загального обсягу видатків), інші поточні видатки (поточний ремонт обладнання, послуги зв’язку, придбання канцелярських та господарських товарів, оплату відряджень, обслуговування програмного забезпечення, поточний ремонт підвального приміщення(найпростіше укриття) та ін.) – 1 390,1 тис. гривень . На придбання комп’ютерної техніки (капітальні видатки) заплановано 100,0 тис. гривень.
Охорона здоров’я
Статтею 89 Бюджетного кодексу України визначено, що з бюджетів територіальних громад здійснюються видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, а також місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, місцеві програми надання населенню медичних послуг, забезпечення лікарськими засобами і медичними виробами.
У 2024 році передбачено видатки для КНП «Краснопільский ЦПМСД» у сумі 5 838,1 тис. грн., КНП «Краснопільська лікарня» – 12 256,9 тис. гривень.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
На організацію та проведення громадських робіт у бюджеті заплановано 200,0 тис. гривень.
Культура і мистецтво
Для проведення культурно-мистецьких заходів на території селищної ради заплановано 32,0 тис. гривень.
Житлово-комунальне господарство
На житлово-комунальне господарство у 2024 році передбачено 8 628,5 тис. гривень, у тому числі видатки загального фонду – 8 278,5 тис. гривень, з них на забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства 578,5 тис. гривень, благоустрій населених пунктів 4 800,0 тис. гривень (грейдування доріг, придбання протиожеледної суміші, щебеню, садового інвентарю, господарчих матеріалів, прочищення доріг від снігу, технічне обслуговування мереж вуличного освітлення, благоустрій кладовищ, послуги по очищенню колодязів, ремонт надбудов колодязів, аналіз питної води, оплата електроенергії), відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на теплову енергію, у тому числі її виробництво, транспортування та постачання, комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання) – 2 500,0 тис. гривень та на інші видатки ЖКГ – 400,0 тис. гривень, спеціального фонду – 350,0 тис. гривень. У складі видатків спеціального фонду заплановано придбання обладнання для водопровідного господарства на суму 100,0 тис. гривень, придбання мотокос, бензопил та ін. для потреб благоустрою (всього на 100,0 тис. гривень) та видатки за рахунок власних надходжень у сумі 150,0 тис. гривень.
Бюджетом селищної територіальної громади на 2024 рік передбачено також інші видатки на:
- здійснення заходів із землеустрою 100,0 тис. гривень;
- утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури 1 000,0 тис. гривень;
- членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування – 62,0 тис. гривень;
- забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони – 3 424,5 тис. гривень;
- заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 100,0 тис. гривень;
- заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення – 100,0 тис. гривень;
- заходи та роботи з територіальної оборони – 1 100,0 тис. гривень;
- природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів – 62,0 тис. гривень (кошти спрямовано на придбання саджанців для озеленення території, рекультивацію територій сміттєзвалищ).
Відділ освіти
Краснопільської селищної ради
У бюджеті селищної територіальної громади на 2024 рік по освітній галузі передбачено видатки в загальній сумі 92 484,2 тис. гривень, з них по загальному фонду – 91 859,2 тис. гривень, по спеціальному фонду – 625,0 тис. гривень, які будуть спрямовані на утримання 25 закладів (13 закладів загальної середньої освіти, 1 філія ЗЗСО, 6 закладів дошкільної освіти, центру дитячої та юнацької творчості, інклюзивно-ресурсного центру, центру професійного розвитку педагогічних працівників, централізованої бухгалтерії та групи господарського обслуговування, дитячо-юнацька спортивна школа).
На утримання апарату відділу (державне управління) видатки складуть 1 238,1 тис. гривень, з них на оплату праці 1 215,0 тис. гривень, оплату енергоносіїв – 12,5 тис. гривень.
У структурі видатків закладів освіти найбільшу питому вагу займають видатки на оплату праці з нарахуваннями – 82,0 відсотки (78 663,2 тис. гривень). Розрахунками враховано розміри мінімальної заробітної плати з 1 січня 2024 року – 7 100 гривень, з 1 квітня – 8 000 гривень на місяць, а також видатки по виплатах педагогічним працівникам згідно Закону України «Про освіту».
Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано у сумі 7776,1 тис. гривень (9,0 відсотків видатків загального фонду), на продукти харчування - 1 225,0 тис. гривень, з них 625,0 тис. гривень – за рахунок батьківської плати.
По інших програмах та заходах у сфері освіти планується здійснення виплати стипендій обдарованим дітям – переможцям обласних олімпіад – 50,4 тис. гривень, надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2024 році виповнюється 18 років – 53,4 тис. гривень, проведенням заходів у сумі 3,0 тис. гривень.
На утримання дитячо-юнацької спортивної школи передбачено 3 053,1 тис. гривень, з них на оплату праці з нарахуваннями – 2 562,0 тис. гривень (83,9 відсотків), оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 405,6 тис. гривень (13,3 відсотків), інші видатки – 85,5 тис. гривень.
Відділ соцільного захисту населення
Краснопільської селищної ради
Бюджетом селищної ради передбачено видатки на утримання апарату відділу у сумі 1 249,2 тис. гривень, з яких 1 197,0 тис. гривень – оплата праці з нарахуваннями, 15,4 тис. гривень – оплата комунальних послуг та енергоносіїв.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Обсяг видатків загального фонду на утримання центру надання соціальних послуг на 2024 рік заплановано у сумі 6 417,7 тис. гривень, у тому числі на оплату праці з нарахуваннями 6 057,3 тис. гривень, оплату комунальних послуг та енергоносіїв 202,7 тис. гривень, інші поточні видатки – 157,7 тис. гривень. По спеціальному фонду плануються видатки у сумі 50,0 тис. гривень за рахунок власних надходжень.
На надання пільг інвалідам зору на оплату житлово-комунальних послуг передбачено 2,0 тис. гривень, інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства – 3,0 тис. гривень, пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 22,0 тис. гривень, виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті – 100,0 тис. гривень, на надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги - 300,0 тис. гривень, на надання матеріальної допомоги на лікування, допомоги на поховання, інші виплати відповідно до Програми соціального захисту населення – 325,0 тис. гривень.
Відділ культури, туризму, молоді та спорту
Краснопільської селищної ради
У 2024 році видатки загального фонду на утримання установ культури (палац культури, 11 сільських та селищних будинків культури, 5 сільських та селищних клубів, 8 дозвіллєвих об’єктів, методичний центр, 4 народних колективи, 2 аматорських танцювальних колективи, публічна бібліотека (у тому числі 17 філій), дитяча музична школа, централізована бухгалтерія, 2 інших заклади культури (Краєзнавчий музей історії Краснопільського краю та Народний самодіяльний музей імені П.А.Грабовського)) складають 10 514,8 тис. грн., спеціального - 180,5 тис. гривень. Крім того, по відділу (державне управління) видатки складуть 596,0 тис. гривень, з яких на оплату праці з нарахуваннями заплановано 577,3 тис. гривень, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 12,7 тис. гривень.
На проведення культурно-мистецьких заходів заплановано 60,0 тис. гривень, заходів з фізичної культури та спорту - 700,0 тис. гривень.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями по головному розпоряднику коштів передбачені в сумі 8 087,4 тис. грн. по загальному фонду бюджету та 50,0 тис. грн. – по спеціальному, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 2 062,8 тис. гривень.
По спеціальному фонду за рахунок власних надходжень ( плати за оренду, плати за навчання в дитячій музичній школі) плануються видатки в сумі 120,5 тис. гривень.
Капітальні видатки по установах культури у 2024 році заплановано у сумі 60,0 тис. гривень на передплату періодичних видань для публічної бібліотеки.
Відділ фінансів
Краснопільської селищної ради
На утримання відділу (державне управління) видатки складуть 1 312,0 тис. гривень, з яких на оплату праці заплановано 1 245,0 тис. гривень, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 24,5 тис. гривень.
Обсяг резервного фонду бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік передбачено у сумі 260,0 тис. гривень.
Міжбюджетні трансферти
Передбачено передати з бюджету селищної територіальної громади трансферт у сумі 60,0 тис. гривень бюджету Сумської міської територіальної громади - субвенцію на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування для утримання комунальної установи «Сумська міська рятувально-водолазна служба».
Фінансування
По загальному фонду бюджет селищної територіальної громади заплановано з профіцитом у сумі 360,0 тис. гривень, джерелом покриття якого визначено передачу коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду).
По спеціальному фонду бюджет селищної територіальної громади обрахований з дефіцитом у сумі 360,0 тис. гривень, джерелом покриття якого визначено надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку.
Оборотний залишок бюджетних коштів бюджету селищної територіальної громади планується у сумі 100,0 тис. гривень, що становить 0,1 відсотків видатків загального фонду бюджету селищної територіальної громади.
Регіональні програми
У межах запланованих видатків по головних розпорядниках коштів бюджету селищної територіальної громади у бюджеті на 2024 рік передбачено 27 221,2 тис. гривень для фінансування 17 регіональних цільових програм.
Начальник відділу фінансів
Краснопільської селищної ради Лариса ВАСИЛЕНКО