ПІДСУМКИ РОБОТИ КРАСНОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ У 2025 РОЦІ. НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Незважаючи на війну, ЦНАП продовжує працювати задля задоволення потреб населення та забезпечення отримання своєчасних та якісних адміністративних послуг мешканцям громади та внутрішньо переміщеними особами. У ЦНАП щодня звертаються десятки громадян для отримання послуг державної влади та місцевого самоврядування. Протягом звітного періоду адміністраторами ЦНАП постійно здійснювалось консультування громадян з питань надання адміністративних послуг, в тому числі з реєстрації внутрішньо переміщених осіб.
За період роботи з 01 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року у ЦНАП відвідувачам було надано 11278 адміністративних послуг, серед яких:
- реєстрація місця проживання – 4716;
- адміністративні послуги соціального характеру УСЗН - 1906;
- державної реєстрації нерухомого майна та їх обтяжень – 1164;
- послуги трудового архіву - 694;
- видача акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї – 662;
- актуалізація даних військовозобов’язаних – 460;
- подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій – 430;
- адміністративні послуги соціального характеру селищної ради – 295;
- послуги з державної реєстрації актів цивільного стану – 284 (державна реєстрація народження - 19, державна реєстрація шлюбу - 7, державна реєстрація смерті – 258);
- надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів – 213;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру – 172;
- земельні послуги - 134;
- державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – 81;
- питання місцевого значення – 45;
- дозвільні послуги – 22.
На постійному особливому контролі є надання послуг для ветеранів, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України. В 2023 році у ЦНАП впроваджено сервіс «Єдине вікно» для ветеранів війни та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України щодо комплексного підходу під час надання адміністративних послуг та для забезпечення інформаційного супроводження надання адміністративних послуг. За 2024 рік від відповідної категорії надійшло 246 звернень.
За рік до Краснопільської селищної ради надійшло 105 індивідуальних та колективних звернень громадян. Загальна кількість громадян, які звернулися, з урахуванням колективних звернень, становить 169 осіб. Через "Урядову гарячу лінію" та «Сумський обласний контактний центр» надійшло 90 звернень, більшість з яких стосувалась надання матеріальної та гуманітарної допомоги. Усі звернення громадян зареєстровані, розглянуті згідно з чинним законодавством. З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам надано відповіді в установленому порядку.
За 12 місяців опрацьовано:
- 1002 повідомлення в реєстрі територіальної громади;
- 541 запит для здійснення нотаріальних дій;
- 77 запитів судів;
- 42 запити поліції;
- 22 запити сектору пробації, ТЦК, УСЗН та інші.
З метою забезпечення енергетичної автономності для безперебійної роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» від Благодійної організації «Благодійний фонд Євгена Пивоварова» безоплатно отримано у власність майно, яке є гуманітарною допомогою, у вигляді системи енергозбереження, а саме:
- Backup Battery powered AC generator system, Solar, 13.5 kWh Tesla Powerwall 2;
- Backup power system for Powerwall, Solar, Monitoring features Tesla Powerball Backup Gateway 2;
- Powerwall 2 Accessory Bag Tesla.
Від Міжнародної благодійної організації «Фонд Східна Європа» отримано WiFi router Nokia Beacon 1 3FE47855BA в кількості 6 штук для забезпечення інтернет-зв’язку на віддалених робочих місцях відділу «Центр надання адміністративних послуг» в старостинських округах громади.