A A A K K K
для людей із порушенням зору
Краснопільська громада
Сумська область, Сумський район

Для зручності платників податків працює сервіс «Електронний кабінет платника»

Дата: 08.12.2021 10:11
Кількість переглядів: 2407

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що для зручності платників податків працює сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП), скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.

Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно:

- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;

- зареєструватися користувачем  Електронного кабінету, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа, приєднання до договору про визнання електронних документів відбуватиметься після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства;

- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати у подальшому до контролюючого органу можна в електронному вигляді.

У Центрі обслуговування платників Сумської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області за адресою:  м. Суми, Покровська площа,2 функціонує структурний підрозділ Акредитованого центру сертифікації ключів, де суб’єктам господарювання та громадянам області за попереднім записом по тел. 0542-701-795 можна безкоштовно отримати електронний цифровий підпис для користування електронними сервісами та подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку до ДПС.

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

1) Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».

2) Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

3) За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків про безумовні переваги звітування в електронному вигляді, серед яких:

-  економія часу і коштів платників податків, за рахунок  відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності. Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;

- відсутня потреба  контролювати зміну форм бланків звітності та  придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;

- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;

- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.

Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Відтак, подаючи звітність в електронному вигляді, платники позбавлять себе потенційних ризиків зараження на Covid-19. Отримання електронного цифрового підпису дасть можливість подати річну податкову декларацію про доходи, одержані з 01 січня по 31 грудня 2021 року, у тому числі на отримання податкової знижки, а також декларацію платника єдиного податку фізичної особи, у тому числі 1 та 2 групи та іншу звітність через сервіс «Електронний кабінет платника» або скориставшись іншим програмним забезпеченням.

Надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь