Краснопільська громада
Сумська область, Сумський район

ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У 2021 РОЦІ

Дата: 19.01.2022 16:24
Кількість переглядів: 953

На черговому засіданні виконавчого комітету Краснопільської селищної ради заслухано та затверджено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Краснопільській селищній раді за 2021 рік.

Так, за 2021 рік до Краснопільської селищної ради надійшло 240 індивідуальних та колективних звернень. Загальна кількість громадян, які звернулися, з урахуванням колективних звернень, становить 637 осіб.

Питома вага звернень громадян у розрізі населених пунктів громади:

с. Рясне, с. Лісне, с. Земляне – 66 звернень (28 %)

с. Славгород, с. Верхня Пожня, с. Порозок – 14 звернень (6 %)

Угроїдський старостинський округ - 13 звернень (5,4 %)

Самотоївський старостинський округ – 11 звернень (4,6 %)

с. Грабовське, с. Високе – 10 звернень (4%)

Тур’янський старостинський округ - 5 звернень (2,1 %)

Осоївський старостинський округ – 4 звернення (1,7 %)

Хмелівський старостинський округ – 3 звернення (2,2 %)

с. Мезенівка, с-ще Майське, с. Новоолександрівка – 3 звернення (1,3%)

с. Покровка, с. Попівка, с. Степок – 2 звернення (0,4 %)

Чернеччинський старостинський округ – 1 звернення (0,4 %)

с. Бранцівка – 1 звернення (0,4%).

Найбільш активними заявниками протягом 2021 року аналогічно з попередніми періодами були мешканці селища Краснопілля – 107 звернень (45%).

Усього громадянами порушено 260 питань, з них найбільше стосовно:

• комунального господарства – 93,

• аграрної політики та земельних відносин – 36,

• соціального захисту населення – 34,

• охорони здоров’я – 26,

• забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 16,

• освіти – 14,

• діяльності органів місцевого самоврядування – 8,

• будівництва, містобудування, архітектури та благоустрою – 6 та інші.

Загалом за результатами розгляду звернень протягом 2021 року: вирішено позитивно 67 (28%), дано роз’яснення на 166 (69%), 4 – не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 2 – перебувають на розгляді, по 1 питанню – відмовлено у розгляді.

Аналіз кількості та характер звернень громадян, які звернулися протягом 2021 року, показав, що суттєво зменшилась кількість звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, ветеранів праці, дітей війни, членів багатодітних сімей та одиноких матерів. Проте, суттєво збільшилась кількість звернень від осіб з інвалідністю І, ІІ та ІІІ групи, пенсіонерів та безробітних.

Усі вимоги чинного законодавства України з питань роботи зі зверненнями громадян в Краснопільській селищній раді виконуються у повному обсязі, вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь