A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Краснопільська громада
Сумська область, Краснопільський район

З нового року розпочинається черговий етап е-декларування

Дата: 02.01.2018 23:54
Кількість переглядів: 65

1. З нового року розпочинається черговий етап е-декларування.

 

         Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні:

Шановні суб’єкти декларування! З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, який розпочинається з 01.01.2018, просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр). Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений. У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаю увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП.

Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавали електронні документи до Реєстру.

Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: “АЦСК”.

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ».

У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ».

Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП».

Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями. Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП. Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Також нагадую, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому: направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації; у темі листа зазначайте суть Вашого питання; у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

 

2. З'явився наказ МФУ про порядок заповнення форм фінзвітності та затвердження нових форм.

Наказ Міністерства фінансів України від 29.11.2017. № 976 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі".

Зміни до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі:

1.Додатки 1-4 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 «Подання фінансової звітності», затвердженому наказом міністерства фінансів України від 28 грудня 2009 року № 1541, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 січня 2010 року за № 103/17398 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 грудня 2010 року № 1629) викласти в новій редакції, що додаються.

2.Підпункт 3.1.7 пункту 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 жовтня 2010 року № 1202, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1017/18312, викласти в такій редакції: «3.1.7. Тварини, багаторічні насадження та плодоносні рослини».

3.У класі 1 «Нефінансові активи» розділу І «Балансові рахунки» Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 грудня 2015 року № 1219, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 січня 2016 року за № 85/28215 (зі змінами): абзац двадцять перший рахунку 10 «Основні засоби» після слів «сільськогосподарською діяльністю» доповнити словами «, та плодоносних рослин, які пов’язані із сільськогосподарською діяльністю»; абзац перший рахунку 17 «Біологічні активи» після слів «додаткові біологічні активи» доповнити словами «, крім плодоносних рослин, які обліковуються на рахунку 10 «Основні засоби».

4. Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 28 лютого 2017 року № 307, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 березня 2017 р. за № 384/30252, викласти в новій редакції, що додається.

 

3. Індексація зарплати у грудні 2017 та січні 2018.

При проведенні індексації заробітної плати працівників слід керуватися Законом про індексацію та Порядком № 1078.

Проведення індексації здійснюється у межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загально­обов’язкового державного соціального страхування на відповідний рік.

Право на проведення індексації заробітної плати настає, коли індекс споживчих цін (далі - ІСЦ) перевищить поріг індексації, встановлений з січня 2016 у розмірі 103 %.

Індексації підлягає заробітна плата працівників у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Частина заробітної плати, яка перевищує прожитковий мінімум, індексації не підлягає. У разі підвищення тарифних ставок (окладів) значення індексу у місяці підвищення приймається за 1 або 100 %, тобто місяць підвищення вважається базовим і індексація в цьому місяці не проводиться, якщо сума підвищення заробітної плати (у базовому місяці враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру) перевищить суму індексації.

Починаючи з наступного за базовим місяця наростаючим підсумком розраховується індекс для проведення подальшої індексації.

Якщо сума підвищення заробітної плати менше ніж сума індексації, яка складається на момент підвищення, то сума індексації у базовому місяці зменшується на суму підвищення заробітної плати.

Працівникам підприємств i організацій, які перебувають на госпрозрахунку, підвищення заробітної плати у зв’язку із зростанням рівня інфляції провадиться у порядку, визначеному у колективних договорах, але не нижче норм, визначених Законом про індексацію та Порядком № 1078.

За даними Держстату України ІСЦ (%), на підставі яких здійснюється розрахунок індексів для проведення індексації, наведено у табл. 1.

 

Місяць

2016

Місяць

2017

Січень

100,9

Січень

101,1

Лютий

99,6

Лютий

101

Березень

101

Березень

101,8

Квітень

103,5

Квітень

101,9

Травень

100,1

Травень

101,3

Червень

99,8

Червень

101,6

Липень

99,9

Липень

100,2

Серпень

99,7

Серпень

99,9

Вересень

101,8

Вересень

102

Жовтень

102,8

Жовтень

101,2

Листопад

101,8

Листопад

100,9

грудень

100,9

грудень

 

 

Відповідно до Порядку № 1078 та даних Держстату України про ІСЦ за звітний місяць величину приросту ІСЦ для проведення індексації у грудні 2017 та січні 2018 наведено в табл. 2.

 

Базові місяці при обчисленні ІСЦ для проведення індексації (місяці підвищення тарифних ставок (окладів))

Величина приросту ІСЦ для проведення індексації у 2017 р., %:

у грудні 2017

у січні 2018

У 2016 р.

Січень

24,0

24,0

Лютий

24,5

24,5

Березень

23,3

23,3

Квітень

19,1

19,1

Травень

19,0

19,0

Червень

19,2

19,2

Липень

19,3

19,3

Серпень

19,8

19,8

Вересень

17,8

17,8

Жовтень

14,4

14,4

Листопад

12,5

12,5

грудень

11,4

11,4

У 2017 р.

Січень

10,2

10,2

Лютий

8,0

8,0

Березень

7,2

7,2

Квітень

6,3

6,3

Травень

3,7

3,7

Червень

3,3

3,3

Липень

3,1

3,1

Серпень

3,2

3,2

Вересень

-

-

Жовтень

-

-

Листопад

-

-

грудень

-

-

 

Приклад обчислення суми індексації:

Підвищення тарифних ставок (окладів) працівників відбулося у січні 2016 (базовий місяць) і до грудня 2017 заробітна плата не збільшувалась. Для проведення індексації величина приросту ІСЦ для нарахування суми індексації у грудні 2017 р. у такому випадку становить 24 %.

Розрахунок ІСЦ: 24 % = 1,041 × 1,041 ×1,038 × 1,037 × 1,031 × 1,031 × 100 – 100, де

1,041 - ІСЦ за лютий - квітень 2016 р. (0,996 × 1,010 × 1,035),

1,041 - ІСЦ за травень - жовтень 2016 (1,001 × 0,998 × 0,999 × 0,997 × 1,018 × 1,028),

1,038 - ІСЦ за листопад 2016-січень 2017 (1,018 × 1,009 × 1,011),

1,037 - ІСЦ за лютий -квітень 2017 р. (1,010 × 1,018 × 1,009),

1,031 - ІСЦ за травень - липень 2017 р. (1,013 × 1,016 × 1,002),

1,031 - ІСЦ за серпень - жовтень 2017 р. (0,999 × 1,020 × 1,012).

ІСЦ за листопад 2017 становив 100,9 %, тобто не перевищив поріг індексації (103 %), тому у січні 2018 р. проведення індексації здійснюється також на величину приросту ІСЦ - 24 %.

Припустимо, що заробітна плата за грудень 2017 р. становитиме 5 400 грн. Індексації підлягає частина доходу, що не перевищує прожиткового мінімуму для працездатних осіб (у грудні 2017 р. - 1 762 грн).

Величина приросту ІСЦ для нарахування суми індексації у грудні 2017 р., якщо підвищення тарифних ставок (окладів) було у січні 2016 р., становить 24 %.

Сума індексації визначається як результат множення грошового доходу, що підлягає індексації, на величину приросту ІСЦ, поділеного на 100.

Сума індексації доходу дорівнює 422,88 грн (1 762 × 24 : 100). Заробітна плата разом із сумою індексації становить 5 822,88 грн (5 400 + 422,88). Нарахування суми індексації та її виплата здійснюються одночасно з нарахуванням та виплатою заробітної плати за місяць, доходи за який згідно з Порядком № 1078 підлягають індексації.

Заробітна плата разом із сумою індексації підлягає оподаткуванню відповідно до чинного законодавства.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь